خرید تلویزیون دوو در نفیس 24

با توجه به خاطره خوشی که ایرانیها از تولیدات دو دارند، اغلب ایرانی ها هنگامی که تصمیم به خرید تلویزیون می گیرند، تلویزیون دوو یکی از انتخاب های اصلی آنان است و حتی حاضر هستند قیمت بیشتری را بپردازند ولی تلویزیون دوو خریداری کنند. پنل استفاده شده در غالباً همان پنل استفاده شده در تلویزیون های سامسونگ و ال جی است و این کمپانی پنل های خود را معمولاً از ال جی و سامسونگ تهیه می کند به همین خاطر کیفیتی که تلویزیون دوو ارائه می دهد تفاوت چندانی با کیفیت تلویزیون های ال جی و سامسونگ ندارد. البته در برخی از موارد به دلیل استفاده از برد بهتر روی تلویزیون دوو، کیفیت تصویر از رقبا بیشتر بوده و تصاویر دچار نویز و تاری نمیشوند. بنابراین خرید تلویزیون دوو یک انتخاب هوشمندانه و مقرون به صرفه است و باعث ایجاد یک تجربه لذت بخش از استفاده از محصولات کره ای برای کاربر می شود.

تلویزیون دوو ساخت کجاست؟

همانطور که گفته شد کمپانی دوو یک کمپانی کره ای است و دفتر مرکزی آن در کشور کره جنوبی قرار دارد. بنابراین تلویزیون دوو یک تلویزیون کاملاً کره ای است و کیفیت و پایداری محصولات کره ای را ارائه می دهد. ممکن است در هنگام خرید تلویزیون دوو، با برچسب ساخت چین روی آن مواجه شوید که البته در بین تمامی تولیدکنندگان تلویزیون مشترک است. به دلیل نیروی کار ارزان و هزینه کم تولید در چین ، تولید کنندگان تلویزیون مثل دوو و سامسونگ محصولات خود را در چین تولید می کنند اما محصولات همگی با طراحی و ارزیابی کیفیت شرکت کره ای تولید می شود و چینی بودن محصولات دلیلی بر کیفیت پایین یا دوام کم تلویزیون نمی باشد.

مشخصات تلویزیون دوو

تلویزیون های دوو مثل دیگر برندهای موجود در بازار، در اندازه های مختلف و رزولوشن های گوناگون تولید می شود تا پاسخگوی نیاز تمامی کاربران باشد. بنابراین پیش از اقدام به خرید تلویزیون دوو، لازم است درباره محل بکارگیری تلویزیون تصمیم بگیرید. مدل های مختلف تلویزیون دوو در سایزهای مختلف از ۳۲ تا ۶۵ اینچ تولید می شود. پس انتخاب های مختلفی برای خرید تلویزیون وجود دارد و اندازه تلویزیون باید نسبت به محل استفاده آن انتخاب شود.

کیفیت تلویزیون های دوو از HD تا UltraHD یا همان 4K متغیر است و هرچه کیفیت تلویزیون بالاتر می رود و قیمت آن نیز افزایش پیدا میکند. در سال های اخیر دوو اقدام به تولید تلویزیون هوشمند نیز کرده است و سایز های مختلف تلویزیون هوشمند دوو در بازار وجود دارد که اغلب آنها سیستم عامل اندروید دارند و سخت افزار مناسبی برای پشتیبانی از بازی ها و برنامه های مختلف روی آن ها تعبیه شده است.

اگر می خواهید از تلویزیون برای بازی کردن با کنسول استفاده کنید، باید تلویزیونی را انتخاب کنید که نرخ به روز رسانی بالایی داشته باشد تا بازی ها لذت بیشتری داشته باشند. خوشبختانه دوو از این نظر مدل های متنوعی دارد و برای بازی کردن نیز می توانید روی تلویزیون دوو حساب کنید.

تلویزیون های دوو به پورت های مختلفی مجهز شده اند و غالبا امکان اتصال به وای فای یا مودم سیمی را دارند و میتوان با استفاده از آنها به اینترنت متصل شد. علاوه بر این چندین پورت hdmi به همراه پورت های usb نیز روی این تلویزیون ها تعبیه شده است تا کاربر به راحتی بتواند محتوای مورد نظر خود را از طرق مختلف روی تلویزیون پخش کند. به طور خلاصه امکانات و قابلیت های تلویزیون دوو را می توان در چند مورد زیر خلاصه کرد:

  • کیفیت تصویر عالی
  • طراحی زیبا و منحصر به فرد
  • پشتیبانی از سیستم عامل اندروید
  • تکنولوژی Time Shift
  • فناوری QLED
  • سیستم صوتی بسیار قوی
  • درگاه های ارتباطی پر کاربرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *